HTML

Ueno Zoo/ Ueno állatkert

2014.04.12. 13:18 blümchen1124

For more pictures/ Több fotóért:https://www.facebook.com/virag.poloskei/media_set?set=a.637623502957906.1073741832.100001307850079&type=1

Today started off a little harder, as we left at 12:30 instead of the agreed 11:00. We went to Ueno to the Zoo, the three of us (Charlotte, Olivia, an me) Christine and Andrew joined us later. The zoo is not that huge at first sight, but as I looked at its map, I realized that this won’t be a 1-2 hour program. Obviously we started with the pandas. We arrived at feeding time, so we watched the pandas eat bamboo. Then we went to the other animals. Tigers, various apes, polar bears, penguins, giraffes, elephants, we watched them all. I liked the red pandas the best, because I’ve never seen a real one before, and they were extremely cute. Although they were not that active, still they were the cutest in the zoo.

Exiting the zoo I lost the others, because I thought I have a look at the nearby shrine. It was a beautiful gilt building. As it was not that big, after 5 minutes I was done and went to the station. In Ikebukuro I made a small detours to try the Sakura cherry drink at Mcdonalds. I would not say it is bad, but the soda together with the ice cream, was kind of strange. Then I visited a 100 yen shop and went home.

Here the girls told me they were anxiously trying to find me, but as I had no internet on my phone they could not reach me. So they were just happy I arrived home. Soon the welcoming party will start here in the dorm for the newcomers, so I’ll write about it in the next blog. Tomorrow we will travel to Odaiba, to the shore to see the district where FUJI TV is.

CAM01881.jpg

CAM01883.jpg

PB060107.JPG

PB060109.JPG

CAM01924.jpgCAM01938.jpgPolar bear/ jegesmaci

CAM01977.jpgHyppo/ Viziló

CAM01948.jpg

CAM01926.jpg

CAM01995.jpgRed panda/ Vörös panda

Magyarul:

A mai nap kicsit nehezen indult, ugyanis a megbeszélt 11 órás indulásból fél 1-es indulás lett. Ueno-ba mentünk az Állatkertbe hárman lányok( Charlotte, Olivia, én), majd később csatlakozott hozzánk még Christine és Andrew. Az állatkert első pillantásra nem tűnik nagynak, de mikor a kezembe került a térkép már tudtam hogy ez nem 1-2 órás nézelődés lesz. Természetesen a pandákkal kezdtük. Pont etetés idejére értünk oda, így megleshettük a pandákat bambuszt enni. Majd mentünk tovább a többi állathoz. Tigris, többféle majom, jegesmedve, pingvin, zsiráf, elefánt mindent megnéztünk. Nekem a legjobban a vörös panda tetszett, azért is mert most láttam életemben először, és mert rettenetesen aranyosak voltak. Bár nem voltak nagyon aktívak nekem még így is ők voltak a legtündérebbek az állatkertben. Az állatkertből kilépve elvesztettem a többieket, így úgy gondoltam megnézem a közeli szentély, amit az állatkertből látni lehetett. Nagyon szép aranyozott volt az épület. Mivel a szentély nem volt olyan nagy, így csak 5 percbe telt hogy megnézzem, ezekután indultam az állomásra. Ikebukuróban tettem egy kitérőt, hogy kipróbálhassam a McDonaldsban a Sakura-cseresznyés üdítőt. Nem mondom hogy rossz volt, de a fagylalttal együtt az az édes szódás üdítő kicsit érdekes volt. Ezután még benéztem a 100 yenes boltba, majd hazaindultam.

Itthon a lányok már aggódva kerestek, mondták próbáltak elérni, de mivelhogy nekem nincs internetem, így ez nem sikerült. Úgyhogy csak örültek, hogy hazajutottam. Nemsokára pedig kezdődik az üdvözlő buli itt a koleszban az új lakóknak. Nem tudom az meddig fog tartani, így ezt majd elmesélem a holnapi blogban. Holnap amúgy az van tervben, hogy elutazunk Odaiba-ba, a partra, hogy megnézzük azt a városrészt, ahol a FUJI TV is van.

PB060120.JPGFlamingo

CAM02004.jpg

CAM02009.jpgToshogú shrine/ szentély

CAM02012.jpgToshogú shrine/ Toshogú szentély

CAM02013.jpgToshogú shrine/ szentély

CAM02018.jpgKan ei-ji Pagoda

CAM02019.jpgSakura drink at McDonalds/ A sakura üditő a mekiben

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viragjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr286023241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása