HTML

Odaiba

2014.04.13. 13:18 blümchen1124

For more photos/ Több képért: https://www.facebook.com/virag.poloskei/media_set?set=a.637623502957906.1073741832.100001307850079&type=1

Yesterday’s welcoming party in our dorm was great, first of all because the food was delicious, secondly I met lots of new people (yay, new names to remember). Of course the third reason was that after a time, the others acted really funny after drinking alcohol. As I’m not drinking most of the times, it was even funnier for me. As for the food, there were all kinds of Japanese dishes, like okonomiyaki, gyudon, yakisoba, karage, sushi, and several snacks and salads. The others, especially the japanese students, were all really friendly and nice. The coolest thing was, believe it or not, that I kinda met a yakuza guy too. Obviously I did not know that before I started joking with him, but as he had some drinks and he was showing his tattoos on his back, legs, chest, saying that these are far from complete, I started to realize something, but would not really think. Today I got some info though that he is from that kind of a family, so I hope I did not say anything, for which he would come back to look for me O.o So, yesterday’s party was great for me.

Today as we planned, we went to Odaiba, Tokyo Bay. Arriving to Odaiba the first thing we looked for was Fuji TV. Alex and I were most interested in the Baratie restaurant. This restaurant is designed and decorated after one of my favourite anime “One Piece”. I knew about the restaurant as one of my friends Gernot told me about it, when he was in Tokyo last semester, and I really wanted to go there. The whole restaurant had elements and desings from the One Piece anime, there was a Sanji statue you could take pictures with, and the counter was full with items from the show. The items in the menu were all named after the characters, even cocktails. As we had our lunch, Zeff the chef arrived and everybody clapped for him (I even stood up with joy, the Japanese were looking at me like: “what’s with her?”). After some talking he went back to the kitchen (I was a bit sad for this). But after 5 minutes he came back and it was announced that you can take pictures with him. For everyone’s shock I ran and screamed that I really want to take a picture with Zeff, so I was the first to have a picture with him. After the lunch we went to the lookout point, at the top of Fuji TV. The view was beautiful from here. Then we went to take pictures with the smaller copy of the Statue of Liberty, and the Rainbow Bridge. Then we went to the Gundam statue which was hidden behind one of the shopping malls. There were awful lot of people, but I could understand them as the statue was really cool J

Next was the Venus Forte mall, I heard about this from Gernot too, and inside the place is like you were in Italy. The ceiling is made to look like the natural sky, which was kind of strange for the eye but I got used to it quickly. Here we looked around and went to the Ferris wheel next, and the five of us even tried it. Next to this is a gaming center which we visited too. Here were lots of Japanese geeks and nerds, who played these various dance arcade games so professionally, like they are spending all of their day here. They were really good at it, but the strangest one was a girl who played blindfolded and even this way, she reached perfect scores. After all of this we headed back home. I really liked Odaiba, and will definitely revisit the place while I’m still here.

Tomorrow it’s Sunday, so it is our last day before University starts for us, and some of us decided not to go anywhere just have some okonomiyaki for lunch and chill out for the rest of the day.

CAM02084.jpgFuji TV

CAM02031.jpgFuji TV

CAM02075.jpgFuji TV

CAM02032.jpgBaratie

CAM02036.jpgBaratie

CAM02045.jpgBaratie, Zeff

CAM02048.jpgBaratie, with Zeff

Magyarul:

A tegnap esti üdvözlő buli a koleszunkban nagyon tetszett, először is mert minden készített étel nagyon finom volt, másodszor meg mert új emberekkel találkoztam( juhú még több nevet kell megjegyezni). Na meg persze a harmadik okból azért is, mert egy idő után az emberek már nagyon viccesek lettek a sok italtól. Mivel én nem nagyon iszok alkoholt, így nekem még mókásabb volt a dolog. Ami az ételeket illeti, volt mindenféle japán finomság, mint az okonomiyaki, gyúdon, yakisoba, karage, sushi, mindemelett volt még mindenféle sós rágcsálnivaló és saláta is. Az emberek, főleg japán egyetemisták mind nagyon kedvesek voltak és barátságosak. A legtutibb, hogy ha hiszitek ha nem, de még egy yakuza sráccal is megismerkedtem. Persze ezt tegnap este még nem tudtam mikor így viccelődtem vele, de mikor már enyhén ittasan elkezdte a tetkóit mutogatni, a hátán, lábán, mellkasán, karjain közben magyarázva hogy ez még messze nincs kész, sejtettem, de nem gondoltam volna. Ma viszont utólag kaptam egy kis felvilágosítást, hogy igen ő bizony olyan családból való, erre én csak arra tudtam gondolni, hogy remélem nem mondtam neki semmi olyat, amiért netán még megkeresne engem.O.o Na szóval a tegnap esti buli elég jól zajlott számomra.

Ma pedig mint ahogy megterveztük elmentünk Odaiba-ba, a Tokyo Bay-re, azaz a tengerpartra. Odaiba-ba érve az első amit megkerestünk, az a Fuji TV volt. Engem és Alexet leginkább a Baratie étterem érdekelt. Ez az étterem egy, az egyik kedvenc Animém, „One Piece” témájú étterem. Azért tudtam, hogy van ilyen, mert egy barátom, Gernot, aki az előző szemeszterben volt Tokióban mesélte, hogy van ilyen, így én is mindenképp el akartam jutni ide. Az egész étterem a One Piece animét hozta vissza, volt egy Sanji szobor amivel fényképezkedni lehetett, és a pult is tele volt az animéből kivett dolgokkal. A menüben is természetesen minden étel, valamelyik szereplő neve volt, mint ahogy a koktélok is. Mialatt az ebédet fogyasztottuk, megjelent Zeff, a séf az animéből, mire mindenki ( én még fel is álltam örömömben- néztek is a japánok hogy mivan velem)megtapsolta. Egypár szó után ment vissza a konyhába nagy sajnálatomra. Viszont 5 perc múlva újra kisántikált, és közölték, hogy lehet vele fényképezkedni. Mindenki nagy rémületére, és sikkangatva odarohantam, hogy „én, én akarok képet!”, így én voltam az első aki fényképezkedhettem vele. Az ebéd után pedig a fenti kilátóba mentünk, ami a Fuji TV legfelső szintjén volt. A kilátás innen nagyon szép volt. Ezután mentünk, hogy tudjunk csinálni képet az amerikai szabadság szobor kisebb másolatával és a szivárványhíddal fényképezkedhessünk. Majd mentünk tovább a Gundam szoborhoz, ami az egyik bevásárlóközpont mögött volt elrejtve. Na, ott volt aztán sok ember! De megértem őket, mert tényleg nagyon király az a szobor.:) Ezután mentünk a Venus Forte bevásárlóközpontba, ezt is Gernot-tól tudom, mert az épület belül olyan, mint egy kis Olaszország. Belül a plafon úgy van megcsinálva, mintha az eget látná az ember, kicsit fura volt először a szememnek, de gyorsan megszoktam. Itt mentünk egy kört, majd mentünk tovább az óriáskerékhez, amire fel is szálltunk mind az öten. A mellett van egy játékcentrum is, ahova betértünk egy kisseb nézelődésre. Itt nagy ámulatunkra voltak japán kocka srácok, akik úgy nyomták a különféle táncos gépeken a koreográfiát kívülről, mintha minden napjukat itt töltenék el. Nem mintha nem csinálták volna jól, de a legfurább az volt, amikor láttunk egy lányt bekötött szemmel táncolni az egyik gép előtt, végig tökéletes pontokat elérve a táncgépen. Ezután pedig a sok nézelődés után mentünk haza. Nagyon tetszett Odaiba, ide még biztos fogok menni még itt tartózkodásom alatt.

Holnap már vasárnap, azaz az utolsó napunk az órák kezdése előtt, és egypáran úgy döntöttünk, hogy nem csinálunk semmit, csak elmegyünk egyet ebédelni, okonomiyakit, majd lazítunk egész nap.

CAM02049.jpgBaratie

CAM02051.jpgBaratie

CAM02074.jpgOdaiba

CAM02066.jpgOdaiba, Rainbow-bridge/ Szivárványhíd

CAM02082.jpgOdaiba

CAM02080.jpg

CAM02085.jpgGundam

CAM02095.jpgVenus Forte shopping center/ Venus Forte bevásárlóközpont

CAM02118.jpggaming center

CAM02120.jpg

CAM02127.jpgFerris wheel/ Óriáskerék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viragjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr166025370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása